Handelsvilkår og fragt

Generelle oplysninger om virksomheden

Virksomhedens juridiske navn: Noeola ApS

CVR-nummer: 39292955

Etableringsår: 2016

Adresse: Frederiksberg Runddel 3b, 2000 Frederiksberg

Telefonnummer: +45 20 700 702

Officiel e-mail adresse: info@Noeola.dk

Officiel web-adresse: www.noeola.dk

Betaling og Sikkerhed

Alle priser er inklusive moms og eksklusive leveringsomkostninger.

noeola.dk kan du betale med:

Dankort

Visa

Mastercard

MobilePay

VISA Electron

Der tages ikke gebyr ved betaling på noeola.dk

Betalingstransaktionen sker via en SSL-krypteret forbindelse.

Beløbet for ordren trækkes først, når varerne sendes fra noeola.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

I henhold til det nyligt indførte EU-direktiv kaldet PS2D kan du blive bedt om at identificere dig selv oftere end tidligere under betalingsprocessen. I den forbindelse kan der opstå fejl af betaling i forbindelse med signaturkøb som følge af de nye regler for betaling med kort, da signaturkøb ikke længere godkendes som identifikation. Det er altid kundens egen kortudsteder, der afgør, hvornår kortbetaling fejler, og vi opfordrer derfor til at kontakte din egen kortudsteder, hvis du har spørgsmål til fejl under betaling og signaturkøb. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@Noeola.dk

Levering

Privatlivets fred har høj prioritet hos noeola.dk. Vi bestræber os på, at det ikke er muligt for tredjemand at se hvad pakken indeholder.

Leveringsgebyr i Danmark for små pakker:

– GLS PakkeShop – 35 kr. Fri fragt over 1000 kr.

– Erhvervsadresse – 39 kr. Fri fragt over 1000 kr.

– PostNord Pakkeboks – 35 kr. Fri fragt over 1000 kr.

– PostNord Hjemmelevering – 39 kr. Fri fragt over 1000 kr.

Forsendelser til udlandet pålægges et portogebyr baseret på vægten af den samlede ordre.

Læs mere om udlandsfragt. Bor du udenfor EU kan forsendelsen pålægges yderligere afgifter af din lokale toldmyndighed.

Leveringstid:

Leveringstiden er normalt 3 hverdage, fra vi har registreret din bestilling.

Noeola.dk benytter følgende fragtfirmaer: Post Danmark og GLS. DHL benyttes til udenlandske forsendelser.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, så løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@Noeola.dk eller benytte vores standardfortrydelsesformular.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give Noeola besked.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi anbefaler, at du returnerer i samme forsendelsesemballage, som du modtog varen i.

Du kan købe en returlabel til 59,- her

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Men kun ved aftale kan du komme forbi og aflevere personligt. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Priser, tilbud og rabatkoder

Alle angivne besparelser er i forhold til de af producenten oplyser vejledende udsalgspriser. Tilbud gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves.

Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Såfremt den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen til dig. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dag, hvor Noeola har modtaget besked om din beslutning om at fortryde aftalen, såfremt vi har modtaget varen retur eller dokumentation for returnering.

Noeola tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Reklamation

Når du handler hos Noeola som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget den konkrete fejl. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer Noeola dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så Noeola kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så Noeola kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til Noeola på vores adresse:

Noeola ApS

Frederiksberg Runddel 3b

2000 Frederiksberg

Danmark

Som medlem af vores nyhedsbrev modtager du vores løbende nyhedsbreve hvis du har givet accept. Nyhedsbrevet indeholder information om produktnyheder, relevante tilbud mm. Du modtager kun nyhedsbrevet, såfremt du udtrykkeligt har tilmeldt dig som medlem.

Hvis ikke du længere ønsker at modtage medlemsbrevet kan du afmelde dig direkte i nyhedsbrevet ganske enkelt via en afmeld-knap. Du kan også kontakte os og bede os fjerne dig manuelt. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Momsrefusion ved udførsel

Du kan søge momsen retur for varer, som vi har leveret til en dansk adresse, og som du efterfølgende fører ud af landet til et ikke EU-land. For at vi kan refundere din moms skal du tilsende os den originale faktura med toldstempel per almindelig post. Denne skal være modtaget af Noeola.dk senest 2 måneder efter at varerne er udført af EU. Du bedes endvidere oplyse dit danske kontonummer. For hver faktura hvorpå der ønskes refusion pålægger vi et administrationsgebyr på 200 kr., som vi fratrækker i din refusion. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Nyhedsbrev

Som butik vil Noeola kun udlevere den information, som er nødvendig for at sende din ordre. Dvs. navn, adresse, email og de relevante produktdata. Såfremt du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev vil du ca. en gang hver anden uge modtage en email indeholdende nyheder, tilbud og andre produktopdateringer. For at tilbyde denne service vil vi opbevare dine informationer i en sikker database, der anvendes til udelukkende anvendes til markedsføring af vores produkter. Al information i databasen vil blive behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til tredjemand.

Din e-mailadresse opsamles under registreringsprocessen og gemmes i vores database med henblik på markedsføring af Noeolas produkter. Din email adresse videregives ikke til tredjemand.

Hvis ikke du længere ønsker at modtage Noeolas nyhedsbrev kan du afmelde dig ved at klikke på “Afmeld nyhedsbrev” i selve nyhedsbrevet.

På websitet har vi en “tilbage på lager” funktion. Denne bruges til, at du kan få en mail, når et produkt er tilbage på lager. Denne mail funktion indeholder ikke noget markedsføringsmateriale. Vi er altid klar til at hjælpe.Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn

Adresse

Telefonnummer

Emailadresse

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Noeola ApS og opbevares i fem år regnet fra udgangen af det regnskabsår oplysningerne vedrører. Herefter slettes oplysningerne.

Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på www.noeola.dk er Anette Witthøfft.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne ikke er nøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan altid kontakte Noeola, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Vi er altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Noeolas kundeservice på info@Noeola.dk eller telefon +45 20 700 702. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – https://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret Oktober 2020.

Du kan skrive til os på: info@noeola.dk

OPHØRSUDSALG – ALT UDSOLGT
BUTIK OG WEBSHOP ER LUKKET