Retur og reklamation ved køb online

Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb online?

Du kan sagtens fortryde dit køb hos Noeola, og returnere din vare. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare ved handel på webshoppen. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@noeola.com. Da der er tale om unikavarer, vil vi dog sætte stor pris på, at du kontakter os, så snart du ved, at du ønsker at returnere varen.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Nægter du modtagelse, skal du give os hos Noeola besked herom.

Ved køb i butik, så hør om vores returret ved fysisk køb.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til Noeola.

Det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi anbefaler, at du returnerer i samme emballage, som du modtog varen i.

Varen skal sendes til:

Noeola.dk ApS

Frederiksberg Runddel 3b

2000 Frederiksberg

Danmark

– Du skal sende med omdeling direkte til ovenstående adresse. (Dvs. ikke til pakkeshop eller lignende)

– Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller udfylde vores standard fortrydelsesformular.

– Du kan også fortryde købet ved at give Noeola besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Hvordan bør varens stand være, når produktet tilbagesendes?

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Hvordan får jeg tilbagebetaling af købsbeløbet?

Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen til dig. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne sum købsbeløbet. Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om din beslutning om at fortryde aftalen, såfremt vi har modtaget varen retur eller dokumentation for returnering.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Kan jeg ombytte til en anden vare?

Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte til en anden vare eller til en anden størrelse. Ønsker du ikke at beholde varen, kan du du sende den retur, og pengene for produktet vil blive refunderet til det kort, der blev anvendt ved bestilling. Herefter kan du placere en ny ordre. Hvis vi i et særligt tilfælde laver en ombytning, så vil det være per kulance.

Jeg har fået en gave, som er købt hos jer. Kan den byttes?

Vi har desværre ikke mulighed for at bytte til en anden vare, men vi kan refundere pengene, også selvom det var en gave. Beløbet føres tilbage til det kort, som er anvendt ved bestilling, så du kan derfor snakke sammen med personen, som har foræret dig vores produkt.

Vi tager gerne et produkt retur, når det ikke er taget i brug og er i original emballage. Du kan sende produktet tilbage vha. vores returformular. Læs mere om dette øverst på siden her.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Når du handler hos Noeola som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, få den ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du ønsker at reklamere over et produkt skal produktet indsendes til Noeola på vores adresse:

Noeola.dk ApS

Frederiksberg Runddel 3b

2000 Frederiksberg

Danmark

Hvor længe er min reklamationsret gældende?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen på produktet. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Ellers har du reklamationsret i 24 måneder under købelovens regler.

Jeg har modtaget en forkert vare fra jer – hvad gør jeg?

Såfremt at vi skulle være kommet til at sende dig en forkert vare, så beder vi dig om at kontakte Noeola pr. mail info@noeola.com eller telefon +45 20 700 702. Vi vil så fremsende den rigtige vare med det samme. Ønsker vi den forkerte vare retur, sender vi dig en returlabel hvor portoen er betalt.

Har I tilfredshedsgaranti?

Ud over den almindelige reklamationsret tilbyder vi kun særlig garanti, når dette specifikt fremgår på et produkt. Vi yder således ikke nogen generel tilfredshedsgaranti, men afhjælper naturligvis fejl og mangler på de produkter vi sælger.

FÅ 10% RABAT PÅ UNDERLAG 
når du køber et kelimtæppe
Brug rabatkode
THX6JHMJ